8/6

Ingen av mina kära huliganer vill åka och bada!
Så det blir en dag vid poolen...
men vatten är det iallafall!
och sol har vi också!
Så jag får det lugnt och skönt,
för huliganerna ska iväg och leka!
I år är det riktigt kul att iväg och bada...
jag tänker inte så mycket på vad andra tycker när jag badar..
och framför allt jag badar mycket!
Älskar ju bada och svalka av mig i värmen...
Det enda är att min bikini är lite stor och har en tendens att vilja glida av mig!
Men man kan ju inte få allt här i livet..*L*

Nu ska jag fixa fram lite frukost,
flingor blir nog uppskattat...
(för att inte tala om snabbt..*L*)
Sen blir det poolen!!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det lät inte helt fel med en dag vid poolen :) Jag älskar att bada, precis som du.. ligger mer i än uppe på land haha..

Kram

2008-06-08 @ 20:49:02
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Postat av: Karolina

I dag blev det inga 10000 steg, utan jag får nöja mig med 7238 steg.

Hoppas ni haft en lika härlig bad-dag som vi!!!

2008-06-08 @ 22:31:05
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0