11/3

DAG 54

Som sagt ingen vägning idag...
men lite kliar det i fötterna att "hoppa" upp och se vad den visar!
Får nog ändå väga mig hos dietisten idag...
Så lite utlopp för mina kliande fötter får jag nog...
Men vågen hemma är inte lika med vågen på sjukhuset...
Nej, fredag är det som gäller här hemma nu!!

M lät mig sova lite extra
och tog barnen till skolan.
Men det är inte lätt att sova när det är världens liv på dem vid frukostbordet...
men jag låg iallafall kvar i sängen...

Är fortfarande heltäppt och trött...
men trots allt så känns det lite bättre!
Ska ju träffa dietisten i eftermiddag.
Så jag började dagen med 2 dl gröt...
(mannagröt)
inte helnyttigt, men mättande!
Så nu är jag mätt och belåten!!

Fick inte i mig all vätska igår..
och det får jag sona för idag...
huvudvärk, torrhet och allmänn trötthet!
Så idag har jag bestämt mig att minst 1 liter ska ner i kroppen iallafall!!
Här sitter jag nu med ett glas vatten....
bara 8 dl kvar, när jag druckit upp detta...
(och jag som inte ens börjat med första glaset...)

Min stegräknare står nu på 72 steg...
bara 7428 steg kvar till mål...
så det är nog dags att jag börjar röra mig lite smått...
inga långa promenader,
men lite runt om i huset iallafall!!

"SOM MAN BÄDDAR FÅR MAN LIGGA"...

Linda

glöm inte ge mig en röst efter inlägget...
där det står...."rösta på mig"....
Tack!!

Kommentarer
Postat av: mie

Hej! Jag måste storstäda idag, kan ju alltid hoppas att det blir många steg av det=). Hann inte skriva in mina igår men jag gick 7503 steg=). Ha en bra dag, hörs ikväll o hoppas vi får mer steg denna tisdag=)

2008-03-11 @ 10:17:02
URL: http://www.mies.blogg.se
Postat av: Barbamorsan

Kämpa på det fixar du! Svårt när man är lite krasslig så ta det någorlunda lungt i alla fall.

2008-03-11 @ 13:29:42
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0