11/3

DAG 54

Nu är jag hemkommen från dietisten
och det var en av de trevligaste människor jag träffat.
Inte översympatisk eller fin i kanten.
Hon berättade för mig att jag går ner som jag ska...
jag ligger även lite före schemat!!
Jag skriver av schemat i ett eget inlägg i kväll!
Jag vägde in mig på 97 kg idag...
Ska träffa henne igen i maj!

Fick även en lista på vad och hur mycket jag ska äta...
lägger in den också ikväll..

Stegräknaren står nu på 3081 steg...
och några till ska jag nog få ihop!

Linda



   

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag funderar också på att gå till en dietist som kan hjälpa mig att gå upp i vikt på ett hälsosamt sätt. Det är så lätt att man tar en extra bulle annars kollar alla och tror att man har anorexia.

2008-03-11 @ 17:46:01
URL: http://tungviktaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0