11/3

DAG 54

Nu börjar jag frysa igen...
sitter med kläder och ett täcke över mig..
har tagit 2 alvedon igen...
och snart ska jag krypa ner i sängen!

Jag känner mig stolt idag...
(fast jag är sjuk)
dietisten gjorde mig stolt...
jag fick bekräftelsen hos henne...
den jag inte fick när jag var hos läkaren
i Landskrona.
Tänk vad ett möte med en annan människa kan göra....

I dag när jag körde in till dietisten så började jag tänka på hur jag förändrat mitt liv...
utan att vara medveten om det.
Innan tänkte jag på mat jämt,
på vad jag skulle äta och inte skulle äta...
hela min värld kretade kring mat,
som jag inte skulle äta.
Som inte var bra för mig...
Tänk så mycket tid jag la ner på att må dåligt av att tänka på mat.
Och idag så har jag inte de där jobbiga tankarna...
på vad jag ska äta och inte ska äta...
utan jag bara finns här!
Som vilken annan människa som helst...
 som inte går runt med mattankar i huvudet alltid.
Tänk vad människan kan förändras....


Linda


glöm inte rösta på mig!
efter inlägget står "rösta på mig"..tryck där...
tack!

Kommentarer
Postat av: emmely

Det känns inte som om min kropp passar min personlighet. Kände/känner du någonsin så ?

2008-03-11 @ 22:05:39
URL: http://graje.blogg.se
Postat av: ejmis

Idag stannade stegräknaren på 7518 för mig.

2008-03-11 @ 22:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0