12/3

DAG 55

Ännu en dag hemma med feber och hosta.
Och regnar det gör det!
Börjar känna mig lite bättre idag...
har fått i mig frukost,
1dl lättfil och ½ macka.
Så mätt, det är jag!

Mitt mål idag blir att försöka slå stegen jag tog igår...
Stegräknaren står nu på 139 steg...
så det blir till att jaga steg idag också!

Drickan blev det så si och så med igår....
tror jag fick i mig 7 dl vatten..
så sammanlagt kanske 1 liter.
Hälfen vad jag ska ha i mig enligt min dietist..
Så idag är målet att jag ska få i mig minst 1 ½ liter vatten...
Jag sitter här med de första 4 dl...
och har kommit halvvägs på dem...
så lite ljust ser det ut!

"DEN SOM GER SIG IN I LEKEN FÅR LEKEN TÅLA"....

Linda

glöm inte rösta...
Efter inlägget.
Tack!

Kommentarer
Postat av: kicki

Kom hem så sent från ishockeyn igårkväll att jag inte orkade logga in på datorn, förlåt...men det blev 7668 steg för mej....alltid något....är liksom inte i form känner jag..men det blir till att ta nya tag idag...trots att regnet strilar skall hunden ut...
Hoppas du piggnar på dej vännen

2008-03-12 @ 09:35:59
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Elin

åh vatten som e sååå gott

2008-03-12 @ 10:23:01
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0