13/3

DAG 56

Nu har jag ätit frukost...
1 dl lättfil och ½ grov macka med lättmargarin på!
Så om en kvart ska jag ge mig på vattnet igen...
Vattnet är nog det enda jag tycker är riktigt jobbigt med detta...
innan så drack jag lätt 2-3 liter vatten per dag...
nu är jag glad om jag klarar 1 liter...
Små klunkar, hela tiden...
Innan kunde jag vända upp och ner på ett stort glas med vatten,
men det funkar ju inte nu!
Så tur jag bara jobbar 08:30-13:30...
annars veti hundan hur jag skulle få ihop mitt vattendrickande...*L*

Idag är jag helt utan feber..
känner mig så gott som helt ok..
lite trött, men det är ok!
Hostar gör jag inte så ofta...
och jag behöver inte snyta mig en gång i kvarten längre!

Så idag ska jag nå stegmålet iallafall...
Om det så ska bli på steget...
så ska jag klara det!

Ikväll så ska jag åka till simhallen..
vattnet är uppe i minst 30 grader...
så det ska bli skönt att bara flyta runt lite...
Vattengympa är det på schemat ikväll..
(men jag tar det lite lugnt...
och flyter omkring i min egen lilla värld idag)

"EN NAKEN MAN ÄR INTE RÄDD FÖR FICKTJUVAR"...

Linda

glöm inte rösta....
Tryck på "rösta på mig"...
Tack!

Kommentarer
Postat av: Mia

Klart vi ska vara flummiga och flyta runt i vår egen lilla värld.

Kram

2008-03-13 @ 10:23:31
URL: http://livetsommammaochkvinna.blogg.se
Postat av: Barbamorsan

Men du är ju jätteduktig ju! Ja du beskriver våren bra, hör en liten fågel kvittra ute känns som våren är på gång =)

2008-03-13 @ 11:32:03
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
Postat av: TT

Se bara till att du inte tar ut dej för snabbt för du är nog rätt sårbar nu innan du är fullt frisk!

2008-03-13 @ 17:15:58
URL: http://tyratok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0