14/3

DAG 57

I morgon ska jag väga mig igen,
fick ju en viktutveckling av dietisten där det står vilken vikt som förväntas.
(kolla inlägg längre ner)
Så jag får ge vika för "vågsyndromet" i morgon igen!!
Det är beräknat att jag skulle väga 97 kg i morgon,
2 månader efter operationen.
Men det vet jag ju att jag klarat...
Tänkte jag skulle göra en egen viktutveckling bredvid dietistens!

Ikväll är jag riktigt frusen...
har varit det sen operationen..
är väl kroppen som ska lära känna sig själv igen!
Men jobbigt är det,
sover i joggingoverall...
och 2 täcke...
trots det fryser jag.
Brukar få värma mig i en riktigt varm dusch innan det ä'r dags att krypa ner i sängen!
Alla sätt är bra utom de dåliga!

Idag var jag och en kompis och handlade på MAXI,
på fruktavdelningen fick jag ögonen på melonmix!
alltså färdigskurna melonbitar i en ask...
och en gaffel!
Kanon!
Jag köpte två för 40 kronor.
Så det blir min mysfika ikväll.
Älskar melon!

Idag när jag provade kläder,
så märkte jag att mina "boppisar" blivit mindre...
inte mindre utan MYCKET mindre!
Men men...
som mamma sa...
"det kan ju inte bara tas på ett ställe"!
Fast lite ledsen blev jag  över mina "boppisar"!

"I AVGÖRANDETS ÖGONBLICK ÄR DU ALLTID ENSAM"...

Linda

Kommentarer
Postat av: rebecca

hm, jag vet inte men hoppas på rallyföraren :)

älskar också melon!!

2008-03-14 @ 22:06:50
URL: http://photonbywe.blogg.se
Postat av: Mia

Var ju jättegott med melonmixen. Har ätit min ena.
Synd om dig när boopisarna blir mindre.
Kramar Mia

2008-03-14 @ 22:15:48
URL: http://livetsommammaochkvinna.blogg.se
Postat av: Lillaviola

Min syster sa något om att hennes oxå nästa försvunnit...hmm var det därför det blev melon i varukorgen;-) fniss.
Men man kan inte behålla allt! :-)

2008-03-14 @ 23:08:13
URL: http://lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0