17/3

DAG 59

Idag vaknade jag tidigt,
kan ju ha att göra med att jag somnade klockan nio igårkväll!
Men jag är utvilad iallafall!

Klarade mig undan huvudvärken idag,
fast jag inte fick i mig så mycket vatten igår.
Men för att ställa allt till rätt igen så sitter jag här nu med ett glas vatten!

Ska ta och väcka resten av familjen snart och sen ska vi äta frukost.
Blir 1 dl lättfil och ½ knäckebröd med en skiva skinka på.
Sen för att jag inte ska äta för lite på jobbet så tar jag med 1 frukt och 1 knäckebröd.
Jag har mattider så  om jag inte följer dessa någerlunda  mår jag dåligt.
de brukar se ut så här...

07:15 : 1 dl lättfil
08:00    ½ knäckebröd
10:00    ½-1 frukt
12:15    ½-1 knäckebröd med smör
13:45    lunch
16:00    mellanmål
17:30    middag
20:00    mellanmål

Sen är jag oftast trött så mellan lunchen och mellanmålet tar jag en power nap!

Idag är det ju 8000 steg som gäller i stegräkningen.
Så det blir till att planera sin dag så alla stegen kommer in!

"DET ÄR ALDRIG FÖR SENT ATT FÅ MINNEN FÖR LIVET"...

Linda

Tryck gärna på märket "bloggregistret"
och ge mig en röst!
Tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mkt :) jag hade en underbar födelse dag :)

jag på onsdag smäller de. första gången sen jag var fem jag ska utomlands :D
kämpa vidare :)

2008-03-17 @ 08:42:37
URL: http://havetolive.blogg.se
Postat av: kicki

Jag tar en liten paus från stegen...
kramen

2008-03-17 @ 12:36:05
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0