18/3

DAG 60

Uppe med tuppen idag också,
har nog fått en ny vana.
Att vakna pigg och alert vid 06:00
och sätta mig vid datan i lugn och ro!

Som igår sitter jag här med ett glas vatten (4 dl)
som jag hade tänkt skulle vara slut innan frukost!

Tänk att det gått 60 dagar sen jag opererades..
det har gått så fort!
Och jag har inte kopplat det riktigt än...
Ibland undrar jag om de verkligen har gjort något därinne i magen...
Men det funkar ju iallafall!
Det märker jag  på kläderna...
och mina bröst...*L*

Här ligger det snö på marken!
Och jag som trodde allt skulle töa bort tills idag...
men nejdå, det kom tydligen lite till när jag sov!
Så det blir fram med vinterjackan, mössan och vantarna igen!
Tur vi inte bytte vinterdäcken i helgen...

Mitt vågsyndrom börjar göra sig påmint...
känner hur jag slänger lystna blickar inne på vågen...
men på fredagar och bara fredagar får jag släppa mitt konstiga begär fritt!
UNDRA OM JAG KOMMIT UNDER 95 KG PÅ FREDAG?...

"MAN SAKNAR INTE KON, FÖRRÄN BÅSET ÄR TOMT"...

Linda

Lägg gärna en röst på mig på bloggregistret!
Tack!

Kommentarer
Postat av: Marie my life as i see it

Åhh ser ju nu att du opererat dig, gick allt bra?

2008-03-18 @ 07:23:59
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: Camilla

Här snöar det också, det är vitt överallt. Synd bara att man blir blöt om fötterna.

2008-03-18 @ 10:01:53
URL: http://tungviktaren.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej
MIn kille ska göra en gastricbajpas operation den 16 april.
hade du jätte ont efter?

MVh mimmi

2008-03-18 @ 10:20:14
URL: http://mullisen89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0