19/3

DAG 61

Så uppe idag igen,
har börjat bli en vana eller ovana...
hur man nu vänder och vrider på det!

Drack hela 1,9 liter vatten igår,
och slapp springa på toa i natt...
Idag så hoppas jag på något liknande resultat!

Snart är det dags för min vägning...
på fredag,
och jag längtar efter att se vad "bästisen" visar...
och om jag har nått min belöning...
isåfall ska jag beställa tunikan hos www.pyttis.blogg.se
redan på fredag!

Förr tänkte jag alltid på vad jag åt, när jag åt och mat överhuvudtaget.
Men nu så har det blivit en del av mig...
mina tankar är inte upptagna av mat hela tiden,
och ni som inte har varit med om det kan inte förstå hur skönt det är.
En befrielse, ett lugn har lagt sig runt mig...
och jag känner mig glad!
Och jag har inte ont i mina knän och vrister mer...
tänk vad lite.. som kan underlätta så mycket!...

"ATT FÖRSVARA ETT FEL ÄR ATT FELA IGEN"...

Linda

Kommentarer
Postat av: Linruz

tack för den gulliga kommentaren...tyvärr har jag massor kvar att gå ner.
Om jag ska komma ner till målvikt.
Har inte riktigt bestämt mig var jag vill landa men skulle vilja ta bort 10kg till sommaren då vill ska åka på en resa till Bulgarien i augusti.
resterande får jag kämpa vidare med på lång sikt.
Kram kram

2008-03-19 @ 06:50:26
URL: http://www.linruz.blogg.se
Postat av: Marie my life as i see it

Det var så lite så, måste få säga jag oxå att du gör det bra, lycka till...

2008-03-19 @ 06:53:55
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: Ninni

Va härligt det måste kännas..jag är glad för din skull!
Ha en skön dag och vad vi har promenixat..kul!

Vi får se om jag får ihop mina idag ska ha gäster ikväll, men jag får väl traska mycket på jobbet..kram

2008-03-19 @ 07:55:54
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Camilla

Vilken härlig känsla! Hoppas att du når ditt mål alla behöver belöningar ibland :)

2008-03-19 @ 10:27:32
URL: http://tungviktaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0