20/3

DAG 62

Idag är en seg dag!
Ville inte vakna vid sex utan låg och drog mig i sängen till sju...
så idag var jag INTE uppe med tuppen!

Har ätit min frukost ,1 dl lättyoghurt med vaniljsmak,
festade jag till det med!
Måste ju variera lite,
annars tröttnar man nog ganska fort!

Vatten har jag inte fått i mig en droppe än...
men till pillerna ska jag "smutta" i mig ett glas.
ska ta "alla" mina piller om en liten stund.
Kan ju inte ta dem till maten,
de får inte plats i min magsäck tillsammans med frukosten...

Sista jobbedagen innan påskledigheten...
och jag som inte fixat påskris än....

"LIVET ÄR INTE EN DANS PÅ ROSOR"...

Linda

Kommentarer
Postat av: Ninni

Är det viktigt att du dricker mycket vatten??

Ha en skön dag...Glad Påsk

2008-03-20 @ 08:15:03
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0