22/3

DAG 64

Vaknade tidigt idag också...
har lite svårt med att sova länge!
Precis som om kroppen har ställt in sig på sina mat och sovtider..
Min yngsta son sa att jag var precis som Skalman!
Han har ju en mat/sovklocka och sover och äter ofta..

Har redan satt igång med att dricka vatten...
4 dl snart avklarade!

Jag har börjat koka äggen vi ska måla till frukost...
har blivit en tradition.
Och så länge barnen tycker det är roligt så kokar jag gärna ägg!

Sen ska vi iväg på handbollsträning!
Ingen rast ingen vila!
Tur jag städade igår...
för idag är städtanten ledig!

Nu skiljer det "bara" 9 kilo mellan mig och min kära min...
och jag ska snart vara i kapp honom och
"swich"....
så är jag förbi honom!
Tror det sker i maj...
målet är att vara ikapp honom till 21 maj...
När jag och huliganerna ska till Rhodos...
och jag ska åka paragliding!

"DEN SOM INTE KAN VÄLJA SIDA KOMMER TILLBINGA
 LIVET STÅENDE  PÅ ETT BEN"...

Linda

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag hejar på dig!

Ha en skön dag..kram

2008-03-22 @ 08:58:35
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Minna

får fråga vad du har gjjort för opration, en i min fmailj har gjort en sån opreation

2008-03-22 @ 09:32:00
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Lottis

Hej. Jaha det är fler som tävlar inom familjen.*L* Jag gick om min M. idag hehe...Men de är duktiga som hänger på tycker jag. Skadar inte att ändra på lite matvanor.
Glad Påsk och ha nu en trevlig helg.
Kramar från Lottis

2008-03-22 @ 12:43:18
URL: http://www.evalottas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0