2/3

DAG 46

Hemma från cupen och från linedancen!
Har haft en bra dag utan huvudvärk!
Jag lärde av mina misstag...*L*

Har till och med fått i mig 1.3 liter vätska idag,
och dagen är ju inte slut än!

Det viktigaste av allt...
jag har klarat stegmålet!!!
Men i morgon blir det jaga av...
då höjer vi målet till 7500 steg per dag!!!

Idag har jag fått många komplimanger!
Att jag ser piggare ut...
Att jag har gått ner i vikt...
Många komplimanger av fotbollsföräldrar!
Komplimanger får man aldrig för många av...
och de värmer!
Man kan leva länge på folks komplimanger!

"SKÖNHETEN LIGGER I BETRAKTARENS ÖGON"...

Linda


Kommentarer
Postat av: Mie

Hej! Men visst är det helt underbart att få komplimanger, humöret blir genast på topp=).
Idag har jag inte lyckats gå speciellt mycket, ville inte ta någon promenad då det snöblaskat ute hela dagen, usch! Får se till att anstränga mig mer imorgon. Mina steg för idag blev endast: 4774.
Ha en bra söndagskväll=)

2008-03-02 @ 20:16:43
URL: http://www.mies.blogg.se
Postat av: Lillaviola

Hej! Sitter med mobil på ett möte nu. Mina steg 7531. Har en rast, passar på att prova detta med mobiltelefon. Svårt. Kram på oss alla vandrare! Vi är så bra.

2008-03-02 @ 20:41:43
Postat av: emmely

Hej vad kul att få höra komplimanger ! Det gick över förväntan att räkna steg idag ! Väldigt kul :) Mina steg i dag är 9124.

2008-03-02 @ 21:10:13
URL: http://graje.blogg.se
Postat av: Karolina

Har haft en strulande stegräknare idag, dels har den nollställt sig och dels har den räknat fel :(
Men räknaren visar i alla fall 4885 steg. Utöver det har jag dansat ringdans med min son 1 timme (ca 4650 steg) och innan jag åkte på ringdansen och allt nollställde sig visade stegräknaren på 2800 någonting.

Låter som du haft en toppendag!!!!!!! Kul med många positiva komentarer :)

2008-03-02 @ 22:21:36
URL: http://river.webblogg.se
Postat av: ejmis

7753 steg fick jag ihop idag =)

2008-03-02 @ 23:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0