23/3

Jag har räknat fel någonstans..
men vet inte riktigt var...
i dag är det alltså dag 69...
så jag ber om ursäkt!
Även den bäste kan misslyckas..*L*

DAG 69

Vaknade idag av att fåglarna kvittrade och solen sken!
Idag är en fin dag som kanske kan resultera i några långpromenader..*L*

Känner fortfarande av min täppthet i näsan,
men frusenheten är borta.
Så jag hoppas det bara är en liten släng av förkyldning...

Har ätit frukost och idag festade jag till det med 2 matskedar rågfras och 1 dl lättmjölk!
Gott med lite omväxling!
Ska snart äta ½ knäckemacka med mor annas smörgåsgurka..
och leverpastej!
Sen blir det till att pimpla vatten!
Har druckit 2 dl redan...
så bara 1,8 liter kvar..*L*

Idag känns det positivt...
måste vara vädret som gör sitt också!
Har inte jagat ihop så många steg än...
men när dagen är slut så ska det vara minst 8000 steg iallafall!

"ORDSPRÅK ÄR SOM FÄRDIGSYDDA KLÄDER,
DET KAN HÄNDA ATT DE PASSAR"...

Linda

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=linda78


Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag glömde totalt bort att registrera mina steg igår...det blev inte många för jag mår inget vidare. Jag hostar och hostar så några långpromenader lär det inte bli!
Men igår fick jag trots allt ihop 6300 steg, alldeles för lite, men jag kommer igen när jag mår bättre.

Ha en skön dag, kramen

2008-03-23 @ 10:43:08
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0