23/3

DAG 69

Jag har inte varit ute och tagt någon promenad i det sköna vädret...
Huvudvärken satte stopp för det!
Så det blev en stund i mysfåtöljen istället...
och jag har dålig samvete för att jag inte tog mig i kragen och tog mig
ut i det fina vädret!
Så stegräknaren står nu på 4795 steg...
och jag får jaga steg en stund till.

Idag var det ingen linedance,
så det blev ingen aktivitet för mig där heller...
Med andra ord har jag inte gjort mycket idag!

Kvällsmaten är avklarad...
skinka och majs!
Har ingen stor aptit idag..
har inte ens varit hungrig idag!
Men jag törstar...
Har druckit 1,5 liter fram till nu...
och mer lär det bli!

"DET ÄR MÄNSKLIGT ATT FELA"...

Linda

Kommentarer
Postat av: Barbamorsan

Verkar som du kommit i gång bra med "drickat" nu. Tummmen upp och glad påsk!

2008-03-23 @ 21:08:52
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
Postat av: Viola

Påsk och lite svårt att blogga...mina steg i går lördag blev 4565 och idag lyckades jag komma upp i 9001! Kram

2008-03-23 @ 21:11:02
URL: http://lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0