28/3

DAG 73

Min mage är i uppror efter våfflan!
Den gör konstiga ljud...
mullrar och kör runt...
Har blivit illamående...
Tar nog ett tag till innan jag ger mig på våfflor igen!

Är närsomhelst uppe i stegmålet!
Så jag har jagat på , fast jag tittat på Let`s dance...
trampa runt på stället heter min nya aktivitet framför tv`n!
Jag tycker det är helt ok..
men inte resten av familjen...
de säger...
"sätt dig ner",
"är du inte klar snart",
"ta det lugnt",
 "mamma, varför måste du gå runt hela tiden?".....
Ja, där ser ni vilken hjälpsam familj jag har..*L*

Nä..som sagt så mår jag inget vidare så,
jag  drar mig tillbaka...
kommentarer lovar jag att jag ska svara på i morgon!

DET DÄR FÖRRA ORDSPRÅKET I FÖRRA INLÄGGET,
GER JAG INTE MYCKET FÖR NU...

Linda

Kommentarer
Postat av: linnea

allt bra idag också?:)

2008-03-28 @ 22:27:48
URL: http://linnealundgren.blogg.se
Postat av: mia

Hoppas ni hade kul i simhallen.
Nu har jag uppdaterat min vecka.
Spara våfflorna till mig i stället.
Kram

2008-03-28 @ 23:04:36
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Hade andra skor men ont ändå, och värre i dag! =)
/Sus

2008-03-29 @ 01:04:20
URL: http://sus68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0