29/3

DAG 74

Idag är det mätdag...
Så centimetrarna kommer vid lunchtid!

Jag ska inte äta våfflor på väldigt länge..
jag har haft sådan magknip...
och sen har jag haft tredje världskriget inne i magen!
Och allt detta för lite våffla...

Jag klarade inte stegmålet igår,
men är faktiskt nöjd ändå..
blev 7564 steg +badet i 2,5 timme!

I eftermiddag ska vi på musikal med svärföräldrarna..
Emil Sigfridssons "Tarzan",
ska bli kul att komma iväg på lite sådant med och inte bara sport..*L*
Sen blir det kvällsmat hemma hos svärföräldrarna!
Bättre svärföräldrar kan man inte önska sig!

Nä, nu måste jag fixa frukost,
för sen bär det av på handboll
med huliganerna!

"KRAMA OCH DU SKA BLI KRAMAD"...

Linda
glöm inte rösta..
Tack!

Kommentarer
Postat av: mia

Kram på dig med!!!

2008-03-29 @ 09:10:26
Postat av: Karolina

Nu har jag utvärderat nya stegräknaren!

2008-03-29 @ 09:48:27
URL: http://river.webblogg.se
Postat av: Ninni

Jag klarade stegen igår..jippi!
Glömde att rapportera in..8065 bidde det...ha en skön dag!

/Kram

2008-03-29 @ 11:16:30
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: lillaviola

Linda! Du klarade viist dina steg om du tänker på att du var i vattnet ett tag!
JAg tar idag en paus i från stegräkningen...
Vet inte vart jag lagt den...orkar inte leta just nu.
OK?
Jag får gå ändå om jag vågar...kanske går och räknar i stället "manuellt"..hahahhah Kram

2008-03-29 @ 12:48:36
URL: http://lillaviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0