3/3

DAG 47

Nu har jag klarat stegmålet på 7500 steg!
Och det är jag nöjd med!

Idag när jag åt kycklingsallad så åt jag för snabbt...
illamående, trötthetskänsla, huvudvärk och yrsel...
var symtomen.
Inget vidare, men det gick över efter en stund.
Måste ta det ännu lugnare med maten!
Man lär så länge man lever!

Har varit ute på två promenader i eftermiddag/kväll.
Skönt väder,
men nu sista gången var det lite kallt.
Det var jag och sonens mp3 spelare
som var ute och jagade steg!

Ikväll blir det tidigt (igen...)
Är trött och sliten...

I morgon blir det träning med "old ladies"..
(fotboll)
ska bli kul...första riktiga träningen!
Får se till at dricka mer vatten i morgon!

I dag ringde dietisten från Landskrona.
Jag har fått en tid för gruppsamtal den 14/3 08:30.
Så det blir några stycken som är opererade ungefär samtidigt som mig.
Ska bli kul och se hur det går för dem!
Berättade att jag träffat en hemsk läkare på sjukhuset,
och hon berättade att hon tyckte en del läkare var lite FÖR burdusa...

Hmm...
Burdusa är bara förnamnet sa jag!!

"TALA SANNING SÅ BEHÖVER DU INTE KOMMA IHÅG ALLT DU SAGT".....

Linda




Kommentarer
Postat av: Maria

Det var ju bra att det gick över så snabbt, illamåendet och yrslen alltså. Mina steg i dan 10553. Ha det bra!

2008-03-03 @ 21:36:26
URL: http://ijafia.blogg.se
Postat av: Mia

Ja ibland är man för ung!!!

2008-03-03 @ 21:36:38
URL: http://livetsommammaochkvinna.blogg.se
Postat av: aco

Härligt att stegräknandet går uppåt hela tiden! Och att vågen visar mindre än 100 kg... måste ju kännas enormt lättande! :D Du är duktig!

2008-03-04 @ 09:01:17
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0