6/3

DAG 49

Ligger lite bättre till med stegen än igår...
men jag är inte nöjd!
Måste ut och jaga steg i dag också...
Och det ska jagas!
För jag vill slippa springa runt i huset som en galning ikväll!

Sjukhetskänslan har försvunnit..
nu har jag bara ont i häcken och benen...
och häcken är ju sen jag halkade i trappan...
tror benen fick sig en rejäl omgång där också!

I morgon ska jag väga mig igen...
undra om jag är under 99 kg då?.....
eller jag har kommit till en platå!
Som kommer för eller senare...
(jag hoppas den kommer mycket senare...)
Men från och med nästa vecka har jag vägdag bara på fredagar!

Nu ska jag snart ut på en promenad och få ihop minst 3000 steg..
(annars får jag inte gå hem...*L*)
Ord och inga visor!!

"ATT OROA SIG FÖR MORGONDAGEN, DET ÄR SOM ATT BETALA
RÄNTA PÅ ETT LÅN MAN INTE FÅTT"...

Linda



Kommentarer
Postat av: TT

Fortfarande lika spännande att läsa din blogg!
Trist att inte få äta rökt fisk men det är ju bara så. Hoppas din platå är väääldigt långt bort! :o)

2008-03-06 @ 19:41:18
URL: http://tyratok.blogg.se
Postat av: emmely

Mina steg idag är 10117. har inte var en bra dag i dag,hade gått upp 2 kg igen! fast det har blivit många steg :)

2008-03-06 @ 20:51:08
URL: http://graje.blogg.se
Postat av: mie

Hej! Hoppas du är bättre nu! Mina steg idag blev hela 15016, tror jag slog mitt rekord=))). Kram!

2008-03-06 @ 21:04:29
URL: http://www.mies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0