STEGRÄKNINGEN 10/3

Så är det dags för ännu en ny vecka...
med steg!
Vi är en del som är lite krassliga och inte når upp till målet,
men vi fortsätter kämpa på!
Dagens guldstjärna vill jag ge till alla som har fått en släng av
"bloggsjukan"...
(feber, hosta, ont i halsen och kroppen).
Men jag säger inte grattis utan...
KRYA PÅ OSS!!!

I morgon så räknar jag tillsammans alla steg som vi tar!
Vårt mål är ju att klara stegen vi gick förra tisdagen...
det blev över 100000...
så hjälp till att hjälpa oss klara målet!
Ju fler vi är ju lättare är det att nå målet!!

Här är vi som fortfarande är med och jagar steg!

SUS       www.sus68.blogg.se
                      19648 steg

MISS XL   http://xl.webblogg.se 
                       11367 steg

MARIA     www.ijafia.blogg.se
                      9535 steg

VIOLA     www.lillaviola.blogg.se
                      8179 steg

EMMELY   www.graje.blogg.se
                        7896 steg

EJMIS        www.ejmis.blogg.se
                        7550 steg

MIE            www.mies.blogg.se
                        7503 steg

JESSICA   www.sweetpeach.blogg.se
                         4126 steg (glömde stegräknaren)

LINDA    www.fetmaoperation.blogg.se
                            2968 steg (sjuk)

jag uppdaterar efterhand...
(om jag somnar blir det i morgon

Linda


Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan, jag ble vlite sen med rappoteringen. Var inte säker på att du var kry nog att grejja med detta.
Mina steg idag 95335.

Återigen. Krya på dig

2008-03-10 @ 22:11:33
URL: http://ijafia.blogg.se
Postat av: Maria

Ojdå, det blev en tangent för mycket Sorry! 9535 ska det vara.

2008-03-10 @ 22:20:44
URL: http://ijafia.blogg.se
Postat av: miss xl

Hej! Mina steg blev 11367

Vi kör en veckas träningsrapport på min blogg den här veckan, målet är 30 minuters träning per dag.
Ni får gärna vara med! :)

Kram miss xl

2008-03-10 @ 23:12:36
URL: http://xl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0