STEGRÄKNINGEN 22/3

Så ännu en dag av framtidens vår...
Värme i december och kallt och snö i mars!..*L*
Vi är några stycken som inte tagit påskledigt utan kämpar på med våra steg.
Idag går dagens guldstjärna till EJMIS  
www.ejmis.blogg.se
som troget lämnar in sina steg och dagen till ära också slagit sitt eget
stegrekord!
GRATTIS EJMIS!

Här är vi andra som på alla sätt försöker jaga steg...

EJMIS            www.ejmis.blogg.se
                              11464 steg

JENNIFER   www.popstars.blogg.se
                                8045 steg

LINDA           www.fetmaoperation.blogg.se
                              8004 steg

IDA                  www.smiley81.blogg.se
                              7867 steg

NINNI              www.ninni.blogg.se
                                 6300 steg

VIOLA             www.lillaviola.blogg.se
                               4565 steg

EMMELEY      www.graje.blogg.se
                              2678 steg (räknaren trillat av)

Jag uppdaterar om det trillar in några fler!

Linda

Kommentarer
Postat av: emmely

Hej går dagen var det massor att göra. Däremot inte så många steg. Klarade inte stegmålet :( 2678 steg Men så hade jag inte den på mig hela dagen. För jag hade klännin och den åkte bara av hela tiden !

2008-03-23 @ 09:40:31
URL: http://graje.blogg.se
Postat av: ejmis

Tack min vän =)

2008-03-23 @ 11:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0