11/5

Jag har varit iväg en runda med husbilen...
lite snabbt och lustigt blev det!
Men nu är jag hemma igen och allt flyter på som vanligt...
Huvudvärken kommer och går..
och jag dricker massa vatten!

I fredags gick jag 12798 steg
och i går kunde jag inte ha min stegräknare  på..
(jag hade badräkt och fann ingen stans att fästa den.)
men målet klarade jag  säkert..*L*
Idag är stegmålet redan avklarat!

I helgen har jag legat mycket och vilat...
tror det var det som behövdes efter veckans jobb!
Och nu längtar jag bara tills nästa gång vi ska ta en tur

uliganerna och mannen är ute och fiskar och kommer snart hem...
men jag ska in i duschen och sen krypa ner i soffan och
"titta" på tv!

Idag känns det som att allt är bra igen...
tappade lite fokus i slutet på veckan..
men nu är jag tillbaka!
Och det är skönt..
Jag tar och avslutar med Violas fina ord...
(som jag alltid bär med mig!)



 Om ingen tror på mig så måste jag väl göra det själv


Jag är så bra som bara jag kan vara 
Jag ska lyckas med det jag har tänkt
Ingen kan ta i från mig min egen lycka
Om jag inte vill det
Alla kan inte älska mig men jag kan älska mig själv! 
Big Hug 
Jag ska ge mig själv en klapp på axeln, då kan det bara bli bättre


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Låter härligt, man behöver vila efter en veckas jobb! Här har det inte blivit så värst mycket vila, fullt upp hela helgen!

Nu är jag skittrött, kram

2008-05-11 @ 19:29:19
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: ejmis

Jag brukar sätta min räknare i bh:n ibland ;)

I går gick jag 7469 steg.

2008-05-11 @ 19:32:04
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0