12/5

Hemma en runda...
men solen tittar inte fram..
utan molningt och lite småkallt...(jämfört med i helgen..*L*)

Mannen laddar grillen nu,
så vi kan äta middag tillsammans hela familjen...
innan alla försvinner iväg på sitt!
Jag på jobb, mannen och ena sonen tandläkaren och sen träningen
och den yngste sonen har träning.
Så en helt vanlig kväll i vår familj...
(nästan..*L*)

Middagen blir fläskfile`, potatiskroketter, sås, gurka och cocktailtomater!
Ska bli hur smaskigt som helst!

Har fått några värmande komplimanger idag också...
"vad pigg och smal du ser ut!"...
"Jag kände knappt igen dig, men ditt leende är svårt att ta fel på..."
Men min mans kommentar ligger mig närmast...
"Du ser nybakad ut!"...
Brun och god som en nygjord kanelbulle...
var förklaringen jag fick.
Och det tar jag som en positiv komlimang!

Stegräknaren står nu på 1998 steg,
men 9000 ska jag klara idag...
Jag får väl som vanligt skutta runt på fritidsgården
och här hemma...
Så jag klaraR målet iallafall!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Ann

Tack snälla:)

2008-05-12 @ 13:06:00
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ninni

Va härlig kommentar från din man..hur gulligt som helst!



Idag lär jag klara mina steg, den står redan på över 10000..återkommer senare..kramen

2008-05-12 @ 14:27:25
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Kajsa Petersén

Hej

Läser din blogg då och då. Först och främst grattis till den lyckade viktminskningen. Funderar på att operera mig då min storlek nu påverkar min hälsa. Har du några tips och råd. Du kan maila på min adress.

Ha en bra dag!

2008-05-12 @ 17:00:45
Postat av: Lisbeth

Vackert sagt av mannen, faktiskt riktigt poetiskt!

Är inte med i stegräkningen men vill framhålla att det blivit minst 10000 idag, eftersom jag gått 7 km på del av Skåneleden.

2008-05-12 @ 18:43:37
Postat av: Mie

Hej! gud så god mat ni käkat, sitter o drägglar nu jag haha..Kul att du får så fina kommentarer, din makes slog då alla rekord=)). Kram!

2008-05-12 @ 19:38:25
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0