12/5

Idag är jag trött...
måste bero på pollen..
bara jag sätter mig ner så känns det som om ögonen går igen!
Så duschen och soffan står på schemat.

Åt rester från middagen till kvällsmaten...
var godare i middags, men gick lätt ner nu med!
2 potatiskroketter, 2 skivor fläskfile och lite salladsdressing till det..
och tomat förstås!

Stegmålet är närsomhelst uppnått...
några skutt till och jag är där!

Tänkte jag skulle ta med mig ett glas lättmjölk ner till soffan
och ha att gotta mig med!
Inte mycket som går upp mot ett glas kall mjölk!
(och då kanske en nybakad kanelbulle till..*L*)



Men ingen sådan till mig...
jag nöjer mig med mjölk ikväll!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Ninni

jag har varit så trött så trööt idag, det är mycket pollen iallafall i mina trakter..mina ögon svider bröstet är tätt..blää!



Men jag har fått ihop steg idag har nog varit ute lite för mycket, men 13842 blev det. Ha det gott isoffan, kram

2008-05-12 @ 20:53:14
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Katta

Dagens stegskörd: 11084 st

2008-05-12 @ 21:22:31
URL: http://kattasegen.blogg.se/exercise/
Postat av: lillaviola

Jag har idag endast gått sådär lagom för dagens utgångsläge...

7945 steg. Kram

2008-05-13 @ 00:23:28
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: Ninni

Ha en skön dag..får se om jag kan blogga idag för min blogg ligger på överflyttning!



Kram

2008-05-13 @ 07:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0