15/5

Inget mer var i sonens ögon....
konstigt!
Men han är svullen på ena ögat..
så något trams måste det ju va!

Jag har tvättat och tvättat...
(så nu har jag inget berg att bestiga i tvättstugan...)
(fått hjälp av min kära mamma har jag också fått...)
och lagt undan massor med kläder som är för stora..
tur jag har kompisar som hjälper mig rensa ut..
annars hade jag haft fullt med kläder hemma till ingen nytta!

Tror jag är färdig med packningen nu...
men det ska förstås strykas och packas ner i väskorna!
Det enda jag behöver köpa till resan är en bikini!
Och det blir inte lätt...
Men jag får köra in en runda till stan på lördag och se vad jag hittar!

Har även suttit i solen och försökt bättra på "brännan" lite...
men jag tror inte det gör varken till eller från..
jag bränner mig ändå på Rhodos...*L*

Tänkte jag skulle visa hotellet vi ska till



Välkända Forum Beach är ett komplett och familjevänligt semesterhotell av
 god standard med ett privilegierat läge vid stranden i Ixia.
Då detta är ett ultra all inclusive-hotell innebär det att även plånboken
får en veckas välbehövlig semester eftersom det mesta redan är betalt hemifrån.
Måltider, dryck, glass, Spa och mycket mera ingår, se mer utförlig beskrivning nedan.
Även minibaren på rummet blir påfylld varannan dag med vatten, läsk och öl.

Tre inbjudande poolområden, separata barnpooler, pool- och snackbarer, restauranger, barer,
Spa och gym (20 euro i deposition) kompletterar den härliga semestermiljön.
Solstolar och parasoll ingår såväl vid poolerna som på stranden.
Hotellet har en egen privat del av stranden och endast en mindre trafikerad väg skiljer den populära,
vidsträckta stranden från hotellet.

Den hungrige behöver aldrig leta länge.
Förutom huvudrestaurangen där det serveras frukost, lunch och middag
 så finns ett flertal snackbarer som serverar smörgåsar, glass och varma snacks.
À la carte-restaurangen Naftilos Beach Bar & Restaurant ligger på stranden och
 här kan du äta middag en gång per vecka utan extra kostnad,
kom bara ihåg att boka bord i förväg.
För barnen är Forum Beach idealiskt. Hotellet driver egna barnklubbar och
dessutom kan du boka Solresors skandinaviska barnklubb HAPPY.

Allt detta ingår i priset!

* Frukostbuffé- (07.00 - 10.00), lunch- (12.30 - 14.30)
 och middagsbufféer (19.00 - 21.30) i huvudrestaurangen.
* Fria drycker (mineralvatten och läsk) samt lokala alkoholhaltiga drycker i Amphitheatre Bar (17.30 - 23.30),
Atlantis Bar (10.00 - 23.30), www.poolbar.com (10.00 - 23.30) och The Bridge Bar (10.00 - 18.00).
* Obegränsat med mat under måltiderna samt lokala drycker (öl, vin, läsk, vatten, kaffe och te).
 En gång per vecka ingår middag i Naftilos à la carte Restaurant. Kom ihåg att boka bord i förväg!
* Obegränsat med glass för barn upp till 12 år mellan 10.00 - 18.00 i Atlantis Bar, www.poolbar.com och i The Bridge Bar.
* Frukt, sandwich och snacks i www.poolbar.com och The Bridge Bar mellan 10.00 - 18.00.
* Eftermiddags-te från 16.00 i alla all inclusive-barer.
* Minibaren på rummet blir påfyllt varannan dag med läsk, vatten och öl.
* Barnklubb (4-12 år) och juniorklubb (12-16 år) med * aktivitetsprogram 6 dagar i veckan.
Mini Disco från maj till mitten av oktober. Allt i hotellets regi.
* De flesta sporter och aktiviteter är gratis men några kräver en deposition som du får tillbaka
 (tennis, bordtennis, basketboll, minifotboll, volleyboll, minigolf, jacuzzi, gym).
Du kan 30 minuter per dag även utnyttja vindsurfing, kanoter och pedalbåtar gratis och utan deposition.
* Badhanddukar, solstolar och parasoll runt poolen och på anvisat område på stranden.
* För alla över 18 år ingår en kupong per vecka med ett värde på 50 euro per person
 i Thalasso Forum Spa som kan utnyttjas som delbetalning på valfri behandling.
* Luftkonditionering 24h/dygn i perioden 15/6 - 15/9.


VISST LÅTER DET BRA?...

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: lillaviola

Jag är avundsjuk nu när jag såg hotellet.SUCK::::::

Mina steg idag,ojojoj 4012. Kram



2008-05-15 @ 20:29:47
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0