16/5

Så äntligen den vanliga vägdagen...*L*
84,2 kg visade min "bästis" nu!
Och det blir minus 35,1 kg sen 25/12-07!
29,8 kg minus sen den 15/1-08!
Minus 1,2 kg sen förra fredagen!
Jag är jättenöjd...
Operationen är bland det bästa som hänt i mitt liv!
Och jag har inte haft ont i vristerna och knäna...
vilken skillnad!
Fast jag inte ser skillnaden ,
så märker jag det på mina knän och vrister..(jag har inte ont längre!)
och det var ju det som var syftet med operationen.

Jag ligger ca 1 ½ månad före dietistens mål...
enligt den ska jag väga 85 kg den 14/6.
Så det känns bra.
Jag är pigg och fattas inget...
huvudvärken som kommer ibland..
beror ju mycket på att jag slarvat med vatten dan innan eller samma dag!
Så det är självförvållat!..*L*

Nu börjar mitt "göramål" närma sig...
paragliding på Rhodos...

(snart är det jag som hänger där uppe...)

ska bli spännande...
att åka fallskärm efter en motorbåt,
högt uppe i luften!
Detta är en av de få saker jag velat göra,
men inte "vågat" pga min övervikt!
Så nu hoppas jag bara att de har paragliding på Rhodos...

Nu ska jag och lillhuliganen fixa fram lite frukost...
(han fick vara hemma en extra dag...
var nog ingen ögoninflammation...)
Sen ska vi köra och fixa lunchen till lägerskolan!

TÄNK PÅ VAD DU HAR, INTE PÅ VAD DU FATTAS....

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men stort Grattis till dig, du är superduktig=). Såg läääskigt ut det du tänker göra på Rhodos hua, men jag är ju höjdrädd så inte så konstigt=). Kram!

2008-05-16 @ 14:49:26
Postat av: Mie

Hoppsan det var från mig kommentaren utan namn hahaha...

2008-05-16 @ 14:50:42
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: TT

Jag förstår att du inte hänger med mentalt i din enorma framgång med vikten... på kläderna märker du ju men inte i skallen liksom antar jag...

Ha det så himla bra på Rhodos och flyyyyg! :o)

2008-05-16 @ 21:54:25
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0