2/5

I går var jag med barnen och köpte glass i campingkiosken...
och jag köpte en själv också!
En bägare med små bitar av glass i...
kanon god!
Kommer inte i håg vad den hette...
men god...
det var den!
Och den räckte hela dagen och kvällen till mig...
till och med två bitar på förmiddagen idag, innan vi begav oss hem!

Men jag hoppas ändå att min "bästis" är på min sida!
Undra vad hon visar...
minus förhoppningsvis...
och några hekto närmare min käre man!

Min stegräkare gick ju sönder valborg...
så nu jagar jag steg utan räknare!
Och det är inte det lättaste...
fast idag så är jag nog inte i närheten av målet...
men jag har bowlat 1 timme och sprungit mellan husbilen och huset med grejor...
så en del steg har jag säkert jagat ihop!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK
!


Kommentarer
Postat av: emmely

Du är verkligen jätte duktig. Jag hoppas vågen tickar ner för dig en lång tid framåt.. för mig med skulle det vara bra om vågen ville visa minus.. men det gör den väldigt sällan. Fortfarande ganska snurrigt här hemma. Men jag hoppas jag snart kan få vardagarna lite normala igen. Så jag kan börja räkna steg! Tittar förbi din blogg , varje dag iaf !

2008-05-02 @ 17:35:54
Postat av: emmely

Du är verkligen jätte duktig. Jag hoppas vågen tickar ner för dig en lång tid framåt.. för mig med skulle det vara bra om vågen ville visa minus.. men det gör den väldigt sällan. Fortfarande ganska snurrigt här hemma. Men jag hoppas jag snart kan få vardagarna lite normala igen. Så jag kan börja räkna steg! Tittar förbi din blogg , varje dag iaf !

2008-05-02 @ 17:36:23
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0