29/5

Utsövd men fortfarande trött efter gårdagens flygning....
men pigg nog till att skutta ur sängen för mötet med min bästis!
Som nu visar
82,6 kg!
Alltså minus 36,7 kg sen 25/12-07...(flytet..)
och minus 31,4 kg sen 15/1-08.........(operationen..)
och minus 0,7 kg sen förra onsdagen...
Jag är nöjd med det!
För jag har ätit god mat..
druckit gott...
MEN UTAN DUMPING...
(jo, två gånger..*L*..)
Promenerat mycket har jag också gjort,
men utan stegräknaren..
fast idag åker den på igen!
9500 steg är målet idag...
Några promenader i det fina vädret så är allt klirrat och klart!
*L*

Jag kunde tyvärr inte utföra mitt mål med paragliding...(snyft)
det blåste för mycket på havet,så inga sådana aktiviteter fick göras!
Den enda höjd jag fick uppleva på semestern var hissen upp till tredje våningen
på hotellet!

Nu börjar det närma sig min 30 års dag...
på måndag blir jag äldre...*L*
Tur att man inte är äldre än vad man känneR sig..*L*

Nä, nu ska jag få i mig lite frukost...
och idag är det ingen hotellfrukost..
utan mina vanliga gamla rågfraskuddar...
20 stycken och 1 dl lättmjölk!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Va härligt du har haft det bra...knallbrun eller??



Blir det några< bilder måntro? Kram

2008-05-29 @ 08:49:34
Postat av: Lillaviola

Välkommen tillbaka!

Nu vet jag att vi kör igen...Kul att det har varit en bra semester.

Vi hörs sen.

2008-05-29 @ 08:55:06
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: emmely

Vad kul ni verkar ha haft det!

Här är det 30 grader idag! Skönt tycker jag bara akta så att man inte bränner sig. Nu ska jag snart gå ut till skuggan på uteplatsen och skriva klart mitt grupparbete om ozon, försurinig , växthuseffekten och marknära ozon. Vet du vad jag , Povel Ramel(när han levde) , Marilyn Monroe(När hob levde) och Heidi Klum har gemensamt? Förresten du fyller år en dag efter mig! Jag fyller den 1 juni.

Nu ska jag ut i solen !

2008-05-29 @ 14:36:27
URL: http://graje.blogg.se/
Postat av: ejmis

A har utmanat mig på stegtävling så jag måste ligga i lite extra nu...

2008-05-29 @ 18:25:04
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0