3/5

Hemma efter en heldag med fotboll!
Och bränt mig i ansiktet har jag också lyckats med....
Men som jag sagt innan...
vad gör man inte för sina huliganer?....

Ninni      
www.ninni.blogg.se
undrade hur jag skulle göra med maten när jag ska till Rhodos.
om jag skulle äta från min mans tallrik...*L*
Min kära man har fått ett annat uppdrag än Rhodos...
nämligen vara hemma och passa hunden och jobba...*L*
Någon måste ju det..
när jag och huliganerna är iväg och gör av med massa pengar!
Men men...
åter till maten...
Vi har ett hotell med all inclusive...
så fri tillgång till mat,glass och dricka...
så jag kan äta lite men hela dagen!
Utan att må dåligt!
Men om inte min vikt platå kommit innan dess...
så är jag ganska säker på att den kommer efter den veckan!

Det ser ut att bli en lugn kväll...
barnen är trötta och jag likaså.
De har redan bänkat sig framför tv`n...
och snart ska jag också dit och trängas med dem!

I morgon ska jag köra och shoppa mig en stegräknare!

Känner mig "naken" utan den...
Fast idag har jag nog klarat stegmålet...
(känns det som..*L*)
har gått mycket under tiden vi varit på fotboll...
fram och tillbaka, fram och tillbaka...


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Ninni

ja men det var ju smart..All inclusive, då kan du småtugga hela dan..perfekt!



Jasså maken får inte följa med...Ha en gooo kväll, kramen

2008-05-03 @ 19:19:22
Postat av: lillaviola

Mina steg för dagen..6284. Varken mer eller mindre men ändock ett visst antal ialla fall:-)

2008-05-03 @ 21:41:51
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0