6/5

Hemma och äter lite middag...
Idag har mannen gjort grillad kyckling och potatissallad.
Gott var det...
men nu har jag lite ont i magen!
Fast det går säkert över om en stund!

Mannen smygvägde sig i morse...
85,9 kg...
så på fredag är jag kanske i fatt honom!
Jag får jaga extra många steg fram till fredag..*L*

Jag har också hunnit plantera lite blommor i våra fönsterlådor..
Nu ska jag bara komma i håg att vattna dem också...*L*

Nu ska jag sätta mig i solen en liten stund innan det bär av till fritidsgården!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det blir dåligt med stegräknadet för min del. Jag har tappat min, så jag får inhandla en ny åter igen suck Bara så du vet, jag håller upp en tid!



Psst gå in på min sida och läs om hur du kan vinna 100.000 på IKEA.



Ha det bra

2008-05-06 @ 18:35:15
URL: http://ijafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0