6/5

Huliganerna i säng och läxorna gjorda!
Och ännu en dag har försvunnit iväg....

Jag har kämpat med stegen idag..
tycker jag gått flera mil...
men det har jag inte....
räknaren står nu på 8576 steg,
så några till ska jag orka med!
Jag har sprungit fram och tillbaka på fritidsgården..
(har nog lämnat kostigar efter mig där..*L*)
Men alltså inte nått målet än...
men snart!

Jag har börjat slarva med vattnet....
och det är inte bra...
tror knappt jag får i mig 1 liter om dagen för tillfället!
Men maten funkar bra,
har inte haft dumping på ett tag nu,
och det är ett bra tecken!

I morgon är en kort dag...
jobbar "bara" 08:30-13:30.
Och det ska bli skönt att hem och lägga sig på altanen och gotta mig i solen!
Hoppas nu att solen inte tar ledigt i morgon!!


Linda
lägg gärna en röst..
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0