1/11

Lite piggare känner jag mig...
men har fått förkyldningsblåsa på läppen...
(inte världens roligaste..)
vilken tur att vectavir finns!!
Både lindrar och gör så det försvinner snabbare.

Mat har jag fått ikväll,
fläskfile med potatiskroketter,
sås och minimajs!
Och allt gjort av min älskade man!
Men jag har gjort lite efterrätt...
chokladpudding med vaniljkräm...
spännande att se hur det smakar!

Nu kallar de på mig...
efterrätt och vin!
Vilken mysig kväll!
Synd man inte kunde få vara helt frisk bara..
men man kan ju inte få allt här i livet!

Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

S: Jorå. Den har nog vart rätt så ok tror jag :) Din med hoppas jag? ;D



Du bor i Kristianstad sa du va? ;P



Btw, DU FUSKAR I UTMANINGEN! ;P

2008-11-01 @ 19:45:34
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0