16/11

Har hunnit med både fotboll och handboll nu,
och bägge delarna var lyckade!
Lunch har jag också fått i mig...
½ dl makaroner, 3 skivor stekt potatis och 1 köttbulle.
Lite majs också.
Mätt och belåten,
iallafall någon timme..*L*

Var på väg att ut och gå en runda,
men upptäckte att det haglade här...
och just då...
dog min vilja att ut och promenera!
Kanske ett gympapass framför tv`n,
med någon av mina träningsvideos?...
Vad som helst..
bara jag blir svett och trött!
(och befinner mig inomhus, där det är varmt och skönt!)

Först ska jag iallfall möblera om lite i ett av rummen,
(ska se om min man vill hjälpa mig...
mao om han kan slita sig från tidningen!)
Bära möbler..
det kan han!
(för jag orkar inte..)

"Sunes Jul" blir det nog några avsnitt av ikväll också!...
Ett gott skratt förlänger ju livet!
Och jag vill ju leva länge OCH gott!

Linda


Kommentarer
Postat av: Lillaviola

HEjsan!

Jag har nu läst i kapp hos dig.

Har du fått någon klarhet i varför du mår så illa?

Dumpingen verkar vara din "vän"...Vad är stoppkg? 68 kg och över 50 kg.

BRA!!!

JAg hoppas att du blir fri från huvudvärken, den är inte att leka med... Tusen kram..

2008-11-17 @ 09:03:36
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: kajsa

hej!!!!



läst väldigt mycket om ditt år med massor av dumpningar inte kul.jag har klarat mig men har ju

inte kommit så långt än äter flytande och det e kämpigt men det ska i som sagt.....sen e man lite trött så man vilar man e ju som skalman ät och sov klocka

ha en bra dag kram

2008-11-17 @ 10:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0