17/11

Nu är alla stesolid ute ur kroppen,
och bedövningen har släppt i munnen,
DET GÖR ONT!!
Och kroppen värker,
och jag har blivit besatt igen av "den onde" i huvudet!
Så en varm dusch och sen sängen är inte helt fel!
(ett avsnitt av Sunes Jul ska jag somna till...)

Idag har maten gått helt åt skogen,
det enda som blev riktigt bra var frukosten,
sen blev det inte bra alls.
Men ingen dumping!
Viken tur att det är en annan dag i morgon!

Drickan däremot har jag varit riktigt duktig med!
Hela 1,5 liter har jag lyckats få i mig!
(gissa vem som kommer springa på toaletten hela natten...*L*)
Men ska man vara fin får man lida pin!

Linda

Kommentarer
Postat av: mia

Du är dukitg vännen.

Tack för hjälpen idag.

Mia

2008-11-17 @ 21:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0