18/11

Jag har plockat fram 3 tomtar,
som jag handmålat själv..
så jag har "julfuskat" lite...*L*
Och mumsat på en pepparkaka,
men glöggen vågade jag inte ge mig på!

Nu kokar mina klyftpotatisar på spisen...
sen ska de in i ugnen...
och fläskfilen ska stekas.
Sen är middagen klar!

Huvudvärken är borta och jag känner mig pigg!
(förutom frusenheten...men det är något jag får lära mig att stå ut med..*L*)

Ska ge mig på min vibrationsmaskin och "vibrera" lite...
musklerna kan ju bli lite fasta av det..*L*
och jag får kanske lite träningsvärk av det..*L*)

Linda

Kommentarer
Postat av: mie

Gud så gott det lät med den maten mums=). Kram!

2008-11-18 @ 14:28:56
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: Ester

Varför kokar du potatisen först ? Det blir lika bra om du lägger klyforna i ugnen med en gång. (Gärna med lite vitlökssmör).

För övrigt är jag grymt imponerad av dig och all din energi.

2008-11-18 @ 16:43:57
Postat av: Anette

Hej!

Blev också nyfiken på varför du kokar de först??

2008-11-18 @ 21:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0