19/11

Idag är jag som vanligt!
Ingen huvudvärk och glad som en lärka..*L*

Många har frågat varför jag kokar potatisen innan jag gör den i ugnen,
det är för att då behöver de inte vara lika länge i ugnen.
(det tar ju ganks alång tid annars!)
Sen kom jag precis på att Gi.et sänks om potaisasrna kokas och kallnar,
fast det är inte därför..*L*

Stor-huliganen ville baka pepparkakshus,
men jag och pillipill är ingen bra kombination...
(farmor kanske kan..*L*)
Annars blir det nog mest en ruin om jag ska ge mig på det!
Fast jag älskar pepparkakshus,
det är så mysigt att ha hemma!

Nu är det jobbet som väntar!

Linda

Kommentarer
Postat av: TT

Jag kokar alltid potatisen före just av den anledningen, det går ju så mycket fortare... men att det var bättre GI-värde hade jag inte tänkt på!! :o)

2008-11-19 @ 08:13:10
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: kajsa

nyfiken hur har de gått för din kusin



kram

2008-11-19 @ 09:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0