20/11

Fortfarande en otrolig energi!
Och allt känns bra, fast det regnar och haglar om vartannat!
Men men...
sånt är livet!
(fast jag ger mig inte ut på någon promenad!)
Jag tar en omgång med min vibrationsträningsmaskin istället!
Några minuter och sen lite träningsvärk...
Kan det bli bättre?

Ska göra middag snart,
ekologisk fullkornsspagetti och köttfärssås!
Men lite riven ost på...
Det uppskattas här hemma,
helst en träningsdag som denna,
iallafall för stor-huliganen!

Gör ni fullkornspasta eller vanlig?

Linda

Kommentarer
Postat av: kajsa

hej vi kör fullkornspasta..men jag måste vänta en stund innan jag kan få i mig sånt..på söndag får jag äntligen börja äta lite ska bliiiiii så skönt

hmmm ska allt ta mos med korv eller mos med köttbulle

kram

2008-11-20 @ 19:32:47
Postat av: Lisbeth

Fullkorn så långt möjligt är. Nu vet jag också vad som ger mig julstämning: doften av nygräddade pepparkakor, men på julafton är det julsångerna i kyrkan. Kalle Anka har jag vuxit ifrån.

2008-11-20 @ 20:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0