2/11

Lunchen avklarad,
varför smakar maten mycket bättre när någon annan gör den?
När jag själv gör  maten,
så har jag ingen aptit!..
Men fick iallafall ner 1 dl fullkorns spagetti och 1 dl köttfärssås!
Har hört att man ska vara glad för det lilla....*L*

Munsår och förkyldningsblåser är bland det värsta som finns..
det svider och gör ont!
Och man känner sig svullen som en ?pumpa?..
Vilken tur att vectavir finns..
men det gör ont ändå!!!

Nu ska jag fixa till mig lite innan det bär av på handboll,
en varm och lång dusch,
sen på med varma goa kläder!
Icke att förglömma vantar och mössa!
Och en varm och go kaffe latte på macdonalds innan handbollen!
Sen är min dag gjord..
(förutom att jag inte varit ute på min promenad än......)

Linda



Kommentarer
Postat av: Linda

S: TYVÄRR?!?!?!?! Var glad för det fan! :P Vad äre för storlek? ;P



Lär ju vara för liten för mig istället ;P

2008-11-02 @ 15:06:53
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: tess

De va klänningen ja syftade på ...meandi hittar ja... kollar ja dagligen typ //Tess

2008-11-02 @ 15:13:10
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Moi

Ja rosa är en fin färg nu, dom kanske opererade hjärnan på oss också :P



Hoppas du blir fri från förkylningen snart! Kramar

2008-11-02 @ 15:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0