21/11

Idag är min lediga fredag!
SKÖNT!
Mannen har fixat frukost till huliganerna och nu är det min tur att
äta lite!

Fredagar är ju in vägdag och för att inte bli ännu mer
förvirrad än vad jag är..?!
så frångår jag INTE rutinerna..*L*
68,8 kg stannade min "kompis" på idag!
Alltså minus 50,5 kg sen den 25/12-07 (flytet)
och minus 45,2 kg sen den 15/1-08 (operationen).
Vilka siffror...*L*
Nu har jag bara 8 hg kvar til mitt mål på 68 kg!
Och det är inte mycket,
men det är nu det svåra börjar....
så för att nå dit måste jag ut och röra på mig mer!
Den vardagliga motionen har jag redan,
men jag behöver nog lägga i en växel till för att må ännu bättre!

Nu ska jag ta min frukost....
20 rågfraskuddar och 1 dl lättmjölk!
Då får jag en perfekt start på ännu en underbar dag!
Och vi har till och med lite snö idag!!!
Julstämning?...*L*
Jag längtar efter gran, juleljus och julbak!

Linda

Kommentarer
Postat av: Lillaviola

God morgon på dig!

Bra kämpat med ditt nya jag. Hoppas du kommer att hitta din måbra form,för det är du värld! Vadsäger dina barn om sin mamma idag?



svar:

Ja,visst är samhället svart...Jag tänker på alla som inte orkar.SOm inte kan leta nya vägar...skit är det.

Jag är glad stundtals,men tjuter en hel del. JAg har djupa dalar om meningen med livet. Då är man inte kul att umgås med.

Men jag har en förmåga att resa mig,och det kan jag tacka lilla mamsen för.



Kram

2008-11-21 @ 08:18:11
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: mia

Det vet vi att du inte har.

Men tack för att du och din man har förgyllt denna dagen med skratt för mig.

Stora kramen.

2008-11-21 @ 11:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0