23/11

Igår satte jag igång med julpysslandet...
(jag vet...1 vecka för tidigt..,
men jag kunde inte hålla mig längre!)
Så nu har jag julgardiner uppe!
Och trott eller ej,
men igår bakade vi ett pepparkakshus!
Och gjorde snögubbe i marsipan, grisar i marshmallows,
snölyktor i marsipan och en alien?!...(lill-huliganen)
Ikväll ska vi hälla massor av kristyr på huset
och trycka dit en masa nonstop överallt!

Jag var även och tränade fotboll igår,
och jag har sådan träningsvärk,
så jag ska ALDRIG klaga över att jag vill HA träningsvärk!
Men kul var det!
(och lite skönt är det med träningsvärk..*L*)
Sen avslutade jag med en runda på min vibrtionsträningsmaskin..
och även av det får jag "träningsvärk",
jag har så ont i "ballarna" (häcken)
så när mannen kör bil och svänger åt ena hållet så skriker jag!
(det är faktiskt sant!)
Men men....
ska man bli fin får man lida pin...*L*
(Tur att det är roligt att träna iallafall!)

Nu ska här tillverkas lite frukost och få liv i mannen.
(Som har en förmåga att varje helg kunna sova hur länge som helst!,
och jag är ju en morgonmänniska...
så 9:30 är det dags för honom att ta sitt huvud från kudden!!!!)
Funderar på mannagrynsgröt eller varm risgrynsgröt...

Har ni börjat "julgreja"?

Någon frågade efter min mailadress,
så här kommer den!
[email protected]


Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0