26/11

Internet strul och en massa att göra har varit orsaken till
att jag inte bloggat.
Men nu äntligen funkar det!

Träningsvärken efter helgens bravader har långsamt, men nu helt släppt!
Så det är är dags att ge sig på träning ikväll igen,
fast dena gången vattengympa!
(så jag slipper träningsvärken..*L*)

Frukosten idag blev en rostad macka med ½ dl lättmjölk,
men jag mår betydligt bättre med mina älskade rågfraskuddar
eller mannagrynsgröt...
Men ibland så måste man ju variera...
fast i morgon är det samma gamla visa...
20 rågfraskuddar och 1 dl lättmjölk!

Linda

Kommentarer
Postat av: mie

Hej! Näe faktiskt så ser du ut som olika personer på bilderna=). Du är fantastiskt duktig! Kram!

2008-11-26 @ 13:55:08
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0