4/11

Kvällsmaten klar och uppäten...
wokat nörkött, broccoli, morötter, vitlök och färska champinjoner..
och så lite soya förstås!
Gottgottigottgott!
Och nyttigt också,
ingen dålig kombination!

Nu ska myskläderna på och vi ska kolla på film,
hela familjen!
Ghostbusters...
så vi får se om huliganerna kan sova i natt!..*L*
Men innan dess så min
obligatoriska varmdusch!!

Just nu rör sig mycket tankar i huvudet,
jag har mycket att tänka på...
Längtar tills 28/11,
då jag och min käre make ska åka iväg på en myshelg till Halmstad.
Mysa på hotell och bara bli uppassade,
inte bry sig om några tider,
göra det vi vill och bara bry oss om varandra.
Det är vårt lilla sätt att få egen tid med varandra och värna om äktenskapet!
Och jag ser alltid fram emot våra små tripper,
Denna gången är det lite extra kul,
för det är han som bokat hotell,
ska bli spännande att se vad han valt..*L*

Det känns skönt att ha honom där jag vet var jag har honom,
när jag knappt känner min egen kropp.
Men som sagt det går framåt.
Och jag mår bra!
Livet går som en skenande bergodalbana med mig,
både upp och ner,
men mest rakt fram i en väldans fart!
Behöver något som bromsar upp det emellanåt,
och vad är då bättre än våra små tripper...*L*

HUR GÖR NI FÖR ATT KOPPLA AV OCH FÅ EGEN TID?

Linda

Kommentarer
Postat av: TT

Jag har så mycket egen tid att jag tröttnar på mej själv ibland.

Saknar den tiden när alla tre bodde hemma och det var full rulle... fast ibland var det lite för full rulle med för den delen, haha.

2008-11-04 @ 21:17:12
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: emmely

Hej till alla som har antagit utmaningen!

Det är kul att vi har blivit så många.

Det känns verkilgen som om vi kämpar tillsammans.

Tänkte att på Tosdag den 6/11 kunnde alla rapportera,

så man kan läsa hur det har gått för alla andra.

Kan gärna skriva om du har något tips hur du undviker onyttiga saker (?)

Den 7-8/11 kan det bli lite dålig uppdatering,

då jag ska hälsa på några vänner i kungsängen.

Hoppas ni har överseende med detta !



Kämpa på !



Sen systerdottern flyttade in hos mamma och mig har det inte alls blivit någonn ensam tid för mig själv. Hon vill ju vara med mig jämt. Även om jag säger i från ibland när det blir för jobbigt. Det jag brukar göra för att få vara ensam är att när mamma ska till affären eller liknade (hon tar då med sig molly) så brukar jag läsa eller så .. men våra "egen tid" skiljer sig nog mycket från varandra!

2008-11-04 @ 21:59:44
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0