4/11

Vaknade pigg och utvilad!
(inga "märken" efter gårdagens slarv..än iallafall..*L*)
MEN IDAG BLIR DET RIKTIG MAT!
OCH RIKTIGT MED VATTEN!
OCH VILA!
DET ÄR JAG VÄRD!!

Har lite träningsvärk i benen..
(eller vad det nu kan vara som stramar..)
Men det känns bra,
jag älskar träningsvärk,
då känner man att kroppen arbetat!
(och det gjorde den ju igår...)

Frukosten blev som vanligt 20 rågfraskuddar och 1 dl lättmjölk,
den frukosten avviker jag gärna inte från i första taget..*L*
Jag vet att jag blir mätt,
och att jag mår bra efter jag ätit det!

Det känns som om min vikt har stabiliserat sig lite nu,
jag väger mellan 69,3-70,3 kg och det känns jättebra.
Kroppen har hittat en vikt den trivs med,
och jag trivs med..*L*
iallafall för tillfället.

Känner ni när ni är i samspel med er kropp?
Eller osamspel för den delen också..
(där har jag ju varit länge...)

Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0