8/11

Idag har det varit fotboll för hela slanten..
(iallafall dagen..*L*)
Men äntligen hemma,
sitter och njuter med ett glas röd vin i handen.
Jag vid datan uppe och mannen vid datan nere!
Huliganerna är med kompisar,
så lungt och skönt har vi det...

Vaknade av en hemsk mardröm i morse,
som jag haft svårt att släppa,
men nu äntligen har jag "kommit" tillbaka i erkligheten!
Konstigt vad drömmar kan göra med en...

Maten idag har inte varit någon ideal dag....
2 dl mannagrynsgröt till frukost,
3 koppar kaffe med mjölk.
1 kexchoklad..(usch!)
1/8 dels pizza...*L*
2 skivor hembakt saffransbröd med smör.
2 glas röd vin...
Och INGET  vatten!
Så det blir spännande att se hur jag mår i morgonbitti.....
men tyck inte synd om mig,
för det är självförvållat!
(fast jag tycker lite synd om mig själv så jag hämtar ännu ett glas röd vin....*L*)

Linda


Kommentarer
Postat av: Mia

Visst är det synd om dig vännen. Nej egetligen inte.

Men jag har i alla fall kollat på mamma mia idag.

Lika bra nu med.

Hörs imorgon kväll.

Kram

2008-11-08 @ 19:46:05
Postat av: Linda

S: HAHA. Tack detsamma :)



Har du vart på Yllan än nurå? :)

2008-11-08 @ 20:31:56
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej.

Tappade bort din bloggadress, men har nu genom att tittat på gamla kommentarer hittat tillbaka =)

Kram

2008-11-08 @ 21:46:12
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0