9/11

Idag är det Fars dag och min älskade man ska få presentkort på SPA i
Halmstad,
närmare bestämt Tylösand!
(han sover fortfarande,
så jag och huliganerna ska koka lite kaffe och gå ner och väcka honom snart!)

Igårkväll märkte jag klart och tydligt hur jag mår efter några dagars slarv!
Huvudvärk, magknip, frusenhet och allmänt trött/gnällig!
Så för att inte vara så i veckan,
så blir det till att äta bra mat och dricka mycket idag.
(vi ska till svärföräldrarna och ät,
så maten blir inga problem!)

Kröp upp på vågen idag,
(då jag glömde det i fredags)
70,0 kg står den på.
Tror kroppen har hittat en bra platå att stanna på!
Och det känns bra!

Efter 10 månader som gastric by pas opererad kan jag glatt konstatera
följderna:
* Ca 50 kilo lättare!
* Ingen värk i ben/vrister/leder
* kan shoppa kläder var jag vill! (nu är det bara en ekonomisk fråga..*L*)
* Orkar mer!
* Jag känner mig mer delaktig i samhället dag!
* Jag vet vilka som är mina riktiga vänner, de jag kan lita på!

Visst finns det det även negativa följder,
men de positiva är betydligt starkare!
Och många av de negativa följderna är något man själv orsakar,
på ett eller annat vis.
Man blir betydligt mer "matkänslig",
måste äta på vissa tider, kan inte slarva,
gör jag det får jag "äta opp" det sen!

Om 1 timme går mina tradera auktion!
Måste kolla hur det går!


















Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0