14/10

Blev inte mycket bloggande igår..
först det vanliga jobbet,
sen lite extra jobb på fritidsgården..
sen äntligen hem och duscha och krypa ner i en skön säng!

Vaknade med huvudvärk,
men det har förklarliga skäl...
jag slarvade med både mat och dryck igår..
och det går min kropp inte riktigt med på längre!
Så det blir att vara extra duktig och hälla i sig vatten och äta bra mat idag!

Stegmålet nådde jag precis igår,
fick ihop många steg på fritidsgården,
där jag spelade pingis med barnen.
Så nya tag idag!

Linda

Kommentarer
Postat av: kajsagbg

hej



läst lite på din blogg och jag har fått tid med min operation...har du mail adress? hittar inte den vet att jag läste om det nånstans på din blogg

kram kajsa

2008-10-14 @ 12:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0