18/10

Blev ingen fotboll för mig idag..
så det blir till att ut och jaga steg i eftermiddag istället!
För steg..
det kan jag jaga!

Har haft en förmiddag då jag varit anlitad som chaufför till huliganerna!
Först handbollen,
sen varit och handlat mat till ikväll.
Och när jag sen väl kommit hem,
så kom kära huliganerna på att det är lördag och då ska man ju ha lördagsgodis....
så in i bilen och ner till affären,
den ena handlade för 9 kronor och den andre för 21....
Var det lönt???

Och nu ska jag äntligen lägga mig i soffan och mysa...
ta det lugnt!
Huvudvärken ligger och lurar som en gammelgädda i vassen.
Men jag ska nog kunna överlista den!
Vatten, vatten och ännu mera vatten...

Linda

Kommentarer
Postat av: mie

Usch för huvudvärk=/. Har även jag lidit av huvudvärk en tid nu, och jo jag har slarvat med vatten=/. Ha en bra o skön kväll i soffan=). Kram!

2008-10-18 @ 17:00:19
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0