25/10

Och hemma igen efter en heltrevlig fredag med en massa tjejkompisar och
"Ladies night"!
Lite öm i fötterna och lite trött,
men så är det när man ger sig ut på små äventyr!

Var och shoppade innan showen igår och
jag hittade en sådan fin kläning...
rea var det förstås på den..*L*
799 Kr,
så var den min!
Och jag älskar den!
Måste ju unna mig något själv också..*L*
(har i och för sig blivit mycket "unnande" den sista tiden...*L*)

Klarade hela fredagen och lördagen utan ens en liten känning av dumping!
Och ändå har vi njutit av både mat och god dryck!
För att inte tala om hotellfrukosten!
Älskar hotellfrukostar,
massa färsk frukt, brieost, bacon, ägg och grönsaker....

Nu ska hela familjen åka hem till kompis M och äta!
(ingen orkar göra mat idag, så det blir kinamat)

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0