27/10

Idag har vi varit på  Busfabriken i Helsingborg.
Och det började till och med brinna när vi var där,
så lektiden blev inte så lång.
Utan vi tog en runda till Wäla istället.
Så nu har jag två fribiljetter till Busfabriken nästa gång!

Maten har funkat kanon idag,
åt bakad potatis till lunch och en bit pizza till middag!
(nyttigt värre..*L')
Men jag har varit duktig med mina mellanmål!

Har fått en del bud på mina kläder på tradera!
Så jag lyckas nog allt bli av med dem..*L*
(SE TIDIGARE INLÄGG PÅ KLÄDERNA!)
Bra!
Då kan jag ju fylla på med lite mer kläder i min gardrob...*L*

Har semester hela veckan,
tqck vare att huliganerna har lov.
Men jag jobbar en del på fritidsgården,
iallafall idag och i morgon är jag uppbokad där.
Och på Onsdag åker jag till Oslo med båt,
ska bli skönt att komma iväg och vila upp sig igen..*L*

Nu väntar duschen och sen sängen!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0