4/10

Idag är en historisk dag!
Jag sprang (nja..joggade)
1,5 km i morse!
Utan att stanna en enda gång!
(fast jag dog nästan 5 eller 6 gånger)
Och när jag väl kom hem,
så stod hunden redo för att gå en runda...
så när jag väl kom hem,
då var jag sliten!
Och nu sitter jag här med "slaka" ben och en konstig känsla i ryggen
(träningsvärk kallas det visst)
Och undrar hur jag kommer känna mig i morgonbitti...
Fast en sak jag kommit fram till,
alldeles själv.
 Det Är att springa är bra mot trög mage!!..*L*

En annan historisk sak är att jag nu,
för första gången,
(så länge jag kan minnas iallafall)
väger något på 60...*L*
(JA, jag vet!
 jag fuskade...
jag smygvägde mig..*L*)
Vågen visade i morse 69,8 kg!
Och glad som en lärka är jag!

Igårkväll så fick jag så fruktansvärt ont i magen,
jag låg i fosterställning i min varm dusch,
men inte ens det hjälpte.
Och inte släppte det på en lång stund heller.
Jag tog mig med mycket möda in i sängen,
där jag sedan blev liggande resten av natten.
Plågorna släppte efter ca 1 ½ timme.
Så ont jag hade igår har jag inte haft ,
så lite rädd blev jag.
Men i morse när jag vaknade så var allt som vanligt igen!

Frukosten och lunchen har funkat kanon,
inget jätteont magknip,
så det känns bra!


Någon som har något annat bra tips mot trög mage ?..
Jag kan ju inte ut och springa varje morgon..*L*

Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS! Fan va härligt :)

2008-10-05 @ 21:29:28
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0